Mint egy illúzió: néhány képeslapszerű fotó Londonról

 In English – Memories of a Travel Addict Chick: Like an Illusion: Some Postcardlike Photos of London

Szeretem Londont, nagyon. Naponta repülnek gépek bármenyik európai városból oda, könnyen megközelíthető.
London_18_Fotorxnx

London_18_Fotormvngd

London_18_Fotorkmk

London_18_Fotorhdhd

London_18_Fotor,kSzerintem mindenki hallott a legfontosabb látnivalókról: Big Ben, Tower, Buckingham palota, őrségváltas, London Eye, St Paul’s Cathedral, British Museum, Madam Tussaud’s Museum, Trafalgar tér, csillagvizsgáló Greenwich-ben, Piccadilly Circus… Hogy csak a legfontosabbakat emlitsük.

Legutoljára a következőket néztem meg:

  • Abbey Road – a Beatles Abbey Road albumján szerepel
    London_18Nap_055b_FotorLondon_18_Fotorkj
  • London Eye – előszor láttam amióta megnyitották 2000-ben
    London_18_FotormsdmsLondon_18Nap_210n_Fotor

    London_18_Fotormmm

    London_18.Nap_190mm

  • Big Ben – több mint 150 éves és majdnem 100 méter magas
  • Victoria megálló – a nevem Victoria,
    London_18_Fotormm
  • és a kötelező Fish&Chips is megvolt.
    London_18_Fotorsds

A normál fotóimat kicsit túl szimplának találtam, ezért kicsit áatdizájnoltam őket és képeslapszerű megjelenést adtam nekik. Úgy érzik a fotók láttán, hogy rögtön indulnának Londonba? Akkor jóol csináltam 🙂

Vicky

Collage_Fotor.jpg

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

