Nem mezítláb a parkban

United-Kingdom-icon In English – Memories of a Travel Addict Chick: Not barefoot in the Park

Csak sétálni akartam a parkban, hangsúlyozom: nem mezítláb :). Ha Önök is nagy film rajongók, úgy mint én, a címről tudják, melyik parkról beszélek: Igen, a Central Park (és Robert Redford …).
Nov 10_10_Central Park_Fotor

Nov 10_13_Central Park_Fotor

A Central Park a szállodám mellett volt, így láttam a szobámból az ablakon keresztül, hogy a nap ragyog. Kinyitottam az ablakot és nagyon jól volt az idő, igy egy kapucnis pulcsinban és treningnadrágban indultam el. Hmmm, Novemberben talán nem ez volt az életem legjobb döntése.
Nov 10_02c_Fotor

Igen, a Central Park hatalmas 4 km x 800 m és igen, sok mindent lehet látni. Természetesen nem láttam mindent, természetesen nem lettem szakértője a parknak, természetesen nem tudok tanácsokat adni arra, hogyan fedezzék fel. Talán csak egy dolog, töltsék le a park térképét a telefonjukra, amit magukkal visznek, mint én, sokat segíthet …
Nov 10_05_Central Park

Nem akarom másol-beilleszteni a Central Parkra vonatkozó információkat, arra ott a wikipedia.

Itt a képeim beszélnek …

A Strawberry Fields, ahol John Lennont lelőtték, a földre “Imagine” van irva Lennon híres dala után.

A Bethesda-szökőkút és terasz (sok filmben látni): a szökőkút másik neve a Vizek Angyala
Nov 10_12_Central Park_Fotor

Nov 10_18_Central Park_Fotor

Nov 10_17_Central Park_Fotor

Ki nem ismeri Andersen-t és az meséit gyermekkorából? Itt van egy szobor, amit a gyermekeknagyon szeretnek, nem csak azért, mert felnak tudna mászni rá, hanem mert nyaranta szombat reggelenként mesedélután van itt .
Nov 10_26_Central Park

Bow Bridge: vasöntvény híd 1862-ben készült
Nov 10_09_Central Park_FotorConservatory Water
Nov 10_25_Central Park_Fotorcxc

Jaqueline Kennedy Onassis víztározó: a Central Park fő attrakciója
Nov 10_11_Central Park_Fotor

Elvesztem (mindig, mindenütt elveszem) és nem találtam utat vissza a szállodámhoz. Tudom, vissza kellett volna mennem ugyanazon az úton, ahol jöttem, de a park más részeit is szerettem volna látni, ha mar ott voltam, így rossz irányba indultam. A fülem, a kezem és az orrom átfagyott, aztán végül megtaláltam a kijáratot és a park másik végétől elindultam a szállodám felé. Nah, nem olyan érdekes történet, de ez egy fotó blog, miért ne mutathatnám meg a képeket …

Vicky

One thought on “Nem mezítláb a parkban

Add yours

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

