A TreeTop Walk függőhíd nyomában a szingapúri MacRitchie Nemzeti Parkban

United-Kingdom-icon In English – Memories of a Travel Addict Chick: Try to find the TreeTop Walk at the MacRitchie Reservoir in Singapore

Amikor Szingapúrban voltam néhány évvel ezelőtt, úgy terveztem, hogy ebben a Nemzeti Parkban töltök egy egész napot és elgyaloglok a függőhídig. Csodás képeket láttam a parkról, ez adta az inspirációt. Furcsa, mert szinte egy taxis sem tudta miről beszélek. Milyen MacRitchie, milyen híd? TreeTop Walk? Mi az?
Végre találtam valakit, aki elvitt a bejárathoz.
MacRitchie_65_Fotor

MacRitchie_34_Fotor

Olvastam, hogy 11 kilométer gyaloglás vár rám, hogy elérjem a TreeTop Walk függőhidat. Oké, azt gondoltam, nem lesz olyan nehéz. Nana, de nem gondoltam, hogy a páratartalom 80% körüli lesz. Teljesen kimerült voltam a túra végén.
A gond az lehetett, hogy a “rossz oldalon” kezdtem a gyaloglást, így hosszabb ideig tartott a hídhoz érnem, mintha a másik oldalról kezdtem volna. Most már tudom. A hídtól kifelé menni fele annyi idő volt, mint a hídhoz. Van pár túravonal az erdőben, ez tény.
MacRitchie_77

A Treetop Walk a fő vonzereje a Nemzeti Parknak, ez egy 250 méteres szabadon álló függőhíd, amely a MacRitchie két legmagasabb pontja között helyezkedik el.
MacRitchie_47

MacRitchie_49

Maga a híd csodálatos, a dzsungel nagyon izgalmas és láttam majmokat is.
Utóirat: Nem tudom, hogy vannak olyanok, akik ebben a hőségben és páratartalomban futnak a parkban, hihetetlen, hogy milyen állóképességgel rendelkeznek… Ám nem csoda, hogy sokan sportolnak itt, olvastam, hogy az ösvények futópályákként használatosak… Ez Szingapúr legnagyobb víztározója.
MacRitchie_75_Fotor_Fotor

MacRitchie_40_Fotor

MacRitchie_33_Fotor

MacRitchie_24

Mint ahogy azt írtam, borzasztóan fáradt voltam, miután csak elgyalogoltam az erdőben a hídig és vissza. Utána fogtam egy taxit és elmentem egy McDonald’s-hoz (nem volt erőm, hogy nagyobb horderejű ételt keressek), vásároltam néhány zöld muffint 🙂

hazament és bezuhantam az ágyba (kb. 17.00 óra volt csak!)
Itt van néhány kép a MacRitchie Parkról
Vicky

HAsznos oldalak MacRitchie Reservoir-ról, TreeTop Walk-ról
Wikipedia – MacRitchie Reservoir
National Parks Singapore – Macritchie Reservoir Park
VisitSingapore – MacRitchie nature reserve

One thought on “A TreeTop Walk függőhíd nyomában a szingapúri MacRitchie Nemzeti Parkban

Add yours

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

