Az egyik legjobb látnivaló Bangkokban : a Kinai negyed (Chinatown) – nappal és éjszaka

United-Kingdom-icon In English – Memories of a Travel Addict Chick: One of the best things you can do in Bangkok: Visit Chinatown – by Day and Night

Amikor Bangkokban vannak menjenek el Chinatown-ba. Nem tudtam, hogy ez ennyire izgalmas, amikor elöször voltam Bangkokban. Évekkel ezelőtt látogattam meg ezt a várost, de valahogy nem volt időm / nem gondoltam fontosnak, hogy elmenjek a KInai negyedbe. TÉVEDTEM! Ez az egyik legklasszabb hely.
Dec 11_182

Dec 11_167

Dec 11_106

Dec 12_264

Nincs messze van a Khao San Road-tól, 15-20 perc alatt tuk-tuk-al lehet eljutni. Napközben turisták tömege, helyiek, eladók, üzletek, éttermek, tuk tuk-ok tömkelege van itt. Káosz. Tetszett nagyon.
Dec 11_188

Dec 11_152

Dec 11_116

Dec 11_168

Dec 11_154

Dec 11_119

Dec 11_111

Dec 11_086

Dec 11_172 Nem tudom, bármit is ennének-e itt az utcán, különösen a tenger gyümölcseiből. Én nem tettem, valahogy féltem kipróbálni ezeket a finomságokat. Néhány inycsiklandozonak tűnt

(kíváncsi voltam a madárfészek levesre, láttam néhány étteremben).
Dec 12_296Am valahogy egyik étterem sem nézett ki tisztán.

Na ok ettem egy levest, máshol 🙂

Este a fényekkel, a neonoklámpákkal, a hirdetésekkel még izgalmasabbá válik a hely …
Dec 12_274

Dec 12_257

Dec 12_293

Dec 12_268

Dec 12_266

Dec 12_267

Dec 12_292

A Yaowarat út a Chinatown főutcája, ott és a közeli apró utcákon írtam.
Dec 11_128
Élvezzék a képeket!
Vicky

One thought on “Az egyik legjobb látnivaló Bangkokban : a Kinai negyed (Chinatown) – nappal és éjszaka

Add yours

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

