Máltáról Szicíliára – kirándulás Taorminába és az Etnához

 Angolul / In English – From Malta to Sicily – an excursion to Taormina & to the Etna

Mikor Máltán éltem, sokszor mentem kirándulni Szicíliára.

AE1DBF95-5BFA-454E-B32B-D0DA90BA9918

27E42222-E31E-4034-96D5-58BF690D17B7

1F8DFF83-4E1C-44D1-9DAE-6C09835EE6C1

29DB7E80-6876-4FD9-B53F-EE20BC934542

Nagyon fárasztó, igaz, 5.30 körül indulunk a szállodától, komppal több mint 1 órát vesz igénybe oda menni, majd legalább 1 órát megyünk a kiránduló busszal Taormináig, majd még 1 óra, hogy felmenjünk az Etnához … és visszaérkezünk Máltára 22.00 körül. Vannak olyan turisták, akik csak pihenni akarnak, nem csinálnak semmit, csak a medencében maradnak, esznek, isznak és ez a nyaralás számukra. Ha elégedettek ezzel, akkor rendben. En nem vagyok ilyen …én élményeket akarok szerezni. Szóval gondoltam megmutatom a fotóalbumom erröl a csodálatos kirándulásról.
Ekkor még nem tudtam, hogy olyan szerencsés leszek, hogy – nemcsak néhány órát, hanem – egy egész nyarat töltök Szicíliában. A későbbi szicíliai élményeimrol itt olvashatnak.

Tehát a kirándulás úgy nézett ki, mint fent leírtam. Megérkeztünk Taorminába és meglátogattuk a Görög színházat. Nyaranta koncertek / opera- és tánc előadások vannak itt.

 

A látogatás után szabadidönk volt, hogy sétálgassunk Taorminában, ebédeljunk, vásároljunk, fotózzunk. Kb. 1,5 óráig maradtunk ott.

 

Csodálatos város, a kávézók, az olasz ételek, a kötelező szicíliai fagylalt …

 

Aztán felmentünk az Etnához a felvonó (funivia) kiindulópontjához. Itt szabadidö volt, fel lehetett menni 2500 méter magasra. Áprilisban, amikor egy kollégámmal mentem, még havat is láttunk.

 

Még nyáron is hideg van fent, így egy kabátot vinniuk kell mindenképp. A Silvestri kráter közel van a felvonóhoz, néhányan inkább ott maradtak és nem mentek fel, hogy sporoljanak ezen. Nem tudják, mit hagytak ki. A felvonós élményt követően még mindig volt időnk a kráterhez menni, így mindkettő belefér.
FC672567-79E0-4A34-AA16-9FA77A85AF6FAz út vissza Máltára kemény, bevallom. De “valamit valamiért” szol a mondás… Ez az UN GIORNO IN SICILIA (egy nap Sziciliaban olaszul) mindig felejthetetlen volt 🙂
Vicky

0BD0804F-5477-477F-A618-43E369ACE748
Az Isola Bella, ahol kesobb sok szabadnapot toltottem 🙂
One thought on “Máltáról Szicíliára – kirándulás Taorminába és az Etnához

Add yours

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

